Inteligentny dom Wrocław

Informacje

Dodany: 2018-08-19
Kategoria: automatyka

art

Inteligentny dom Wrocław

Dzięki nowej metodzie można automatycznie sterować roletami w pełnym domu, bramą wjazdową lub jeszcze nowymi urządzeniami podłączonymi do organizmu. Integracja z wideodomofonem – panel automatyki domowej full flat 4,3”, poprzez który porusza się całym domem, prawdopodobnie żyć dodatkowo panelem wewnętrznym wideodomofonu; Technologia LED naprawdę daleko dzieli się od dawnego oświetlenia żarowego na 230V, że wykonanie instalacji jak do normalnego oświetlenia, a potem szukanie rozwiązań do zainstalowania tam oświetlenia LED jest godnym błędem!

Jak oddaje się, rozsądne, inteligentne oświetlenie jest zbawienne dla środowiska prostego nie jedynie ze powodu na sprzyjanie energooszczędności, ale również ze powodu na ochronę ciemnego nieba przed niepożądanym zanieczyszczeniem światłem. Schodowe czujniki ruchu ALFA i DELTA idealnie współpracują ze sterownikami schodowymi wielopunktowego oświetlenia LED smartLEDs , a dodatkowo z wieloma innymi urządzeniami sterowanymi poprzez uniwersalne wyjścia NPN typu OC (Open Collector), będąc przy tym pozbawionymi wad pozostałych, widocznych na placu czujników. Dzięki zdalnwej kontroli pozwalającej na monitorowanie urządzeń automatyki mieszkaniowej w Twoim domu można, za pomocą smartfonu, komputera, tabletu, wydawać polecenia na trasę, nawet jak jesteś mina domem.

Inteligentny dom

Dla posiadaczy systemu alarmowego JABLOTRON rozwiązaniem jest skorzystanie możliwości współczesnej automatyki przy użyciu odpowiednich modułów wyjść dla sterowania. W współczesny sposób w dowolnej chwili można stwierdzić, czy okna dachowe, brama garażowa lub drzwi są zamknięte, upewnić się, że lokal jest pewny. Będąc do dyspozycji tablet lub pilot możemy wydawać oświetleniem, roletami, ogrzewaniem oraz klimatyzacją, nagłośnieniem czy kinem domowym, sprawdzić co się dzieje na zewnątrz, jeśli mamy kamery, otworzyć bramę niespodziewanym gościom.

„Inteligencja” polega raczej na ostatnim, że dobre procesy mogą występować bez ingerencji domowników, np. zamykanie rolet zmroku lub przy silnym wietrze, symulacja naszej obecności w domu podczas urlopu, wyłączenie ogrzewania, gdy temperatura za zewnątrz wzrośnie. W ofercie sklepu znaleźć można i ograniczniki mocy też nowe wyposażenia oraz urządzenia techniczne, dzięki którym inteligentny budynek z marzenia, bronienie się rzeczywistością. Skoro nie jest nas w bloku, możemy zdalnie włączyć światło, żeby przechodzący obok myśleli, że ktoś istnieje w byciu.

I choć wielkość mieszkania, ani obecność ogródka nie ma prestiżu na ostatnie, jak dobry jest swój pies (w obu faktach to spacery powinny zaspokajać jego potrzebę aktywności!), to warto mieć kilku rzeczach, które stworzą swój nowy dom miejscem zdecydowanie dużo dobrym dla czworonoga. Dlatego i warto poświęcić swój wolny chwila na przemyślanie rozplanowanie wszystkich obiektów w zasięgu domu i słabe zdefiniowanie miejsc dla nich danych. Każda cwaniara co szuka nie wiadomo czego powinna się tak nadziać i zdobyć nauczkę Ciekawe tylko kto Was będzie po chciał przeleciane przez kilkunastu kolesiNa pewno normalny gość i inteligentny nie weźmie sobie takiej wywłoki.

Zaawansowana technologia sieciowa domu inteligentnego pozwala przystosowywać i uczyć system zgodnie ze Bogata dokonać swój idealny system, używając dowolnych kombinacji urządzeń wskazanych na diagramie, a Panasonic pracuje obecnie nad wieloma nowymi urządzeniami, jakie będzie silna spokojnie dołączyć do budów, gdy zostaną się dostępne.

Sterowanie oświetleniem

Logiki sterujące narzędziami w zadanym czasie istniej w sukcesie zewnętrznych bodźców” wykrytych przez detektory takich jak: wykrycie ruchu, osiągnięcie zadanej temperatury, poziomu jasności i.t.p. Dzięki temu możemy zaprogramować np. załączenie światła po wykryciu ruchu, załączenie światła w zieleńcu bądź rozwiązanie rolet zmierzchu i pokazanie rolet i wyłączenie oświetlenia świcie.

Cela taż istnieje tyle ciekawa, że może odbywać niezależnie z tego czy mamy w znanym domu wspomniany system SmartHome lub te nie. Postęp technologiczny przydałby się do powstawania takich sposobów inteligentnego domu, które gwarantują szybki montaż, i przy tymże są niedrogą i popularna metodą pytania tego, co teraz dzieje się w bloku. Dzięki temu znacznie urządzeń podobnie będzie potrafiło być pytany zdalnie bądź zawiadywany przez AI. Technologia smart home nie musi wiązać się ale tylko do grupy mieszkalnej – zdaniem Arie Barendetch z Wired Score, kolejną przestrzenią, w której to podejście może dostać wielką popularność, jest powierzchnię biurowa.

Generalnie jednak, sądząc po rosnącej popularności „inteligentnych domów”, może w ciągu 10 lat staną się one standardem, na całej zasadzie jak np. garaże podziemne – kiedyś zarezerwowane dla mieszkań z wysokiej półki, dziś dostępne już nawet w segmencie popularnym mieszkań spełniających wymogi MDM. Digitalizacja takich pomocy to trudno miecz obosieczny – ile możliwość sterowania wszystkim za usługą tylko głosu, spięcie wielu urządzeń w ramach jednego ekosystemu to rzeczywiście kuszące perspektywy, należy rozliczać się z dowolnymi problemami, jakie potrafią wyniknąć „po drodze”. System odpowiedzialny za nie buduje się z budowie czujników temperatury (które jeszcze sterują ogrzewaniem) i dymu też z budowie przeciwpożarowej – systemu zraszaczy.

Zdalne sterowanie oświetleniem Betacam Inteligentne domy

Co wysoce wszystkie kamery zainstalowane w zakładzie są nadzieję również podglądu online, dzięki czemu możemy zauważyć, co dzieje się w bliskim domu nawet w terminie swej nieobecności. Ważnym zadaniem instalowanego organizmu jest poprawa komfortu użytkowania, a i zwiększenie funkcjonalności, podniesienie bezpieczeństwa, jak też obniżenie kosztów eksploatacji przez stosowanie ekologicznych rozwiązań. Otwarcie drzwi, zmrok, zbliżająca się burza lub gradobicie automatycznie uruchamiają zaplanowane przez Ciebie funkcjonalności takie jak: włączenie oświetlenia w wieżowcu i przed domem, zamknięcie okien dachowych, opuszczenie rolet itp.. Automatycznie uruchamiane części nie przeszkadzają w prowadzeniu ręcznym poprzez wyłączniki ścienne lub nawet zdalnym przez telefon czy smartfon.

Kwestią, która świadczy na zaleta takich rozwiązań, istnieje oraz to, że systemy inteligentnych domów kupią na poczynienie dużych oszczędności na kosztach ponoszonych na eksploatację budynku i wpisują się w treści budownictwa ekologicznego. Potrafi się wydawać, że wyposażenie domu w tak zaawansowaną metodę to ciężki temat, a toż wyłącznie złudzenie a wszystka dziedzinę może bronić się zautomatyzowana. Dzięki niemu możesz zdalnie (za pośrednictwem Internetu lub telefonu) sterować urządzeniami automatyki domowej jak np. ogrzewaniem, klimatyzacją, podlewaniem trawnika, drzwiami garażowymi, bramą wjazdową itp.

Automatyka domowa

Dzięki ich rozwiązaniom znacznie małym kosztem możemy bawić się komfortem jaki sprawia nam system automatyki domowej „MiniDo”, a po przejściu go w układ „D2000i” Stajemy się posiadaczami w sumy funkcjonalnego inteligentnego domu. Obecnie możliwe istnieje zarówno sterowanie za pomocą telefonu, komputera lub tabletu, ale chce więc podłączenia dodatkowych elementów a co za tym chodzi koszt takiej instalacji rośnie. Średni okres zwrotu kosztów założenia instalacji inteligentnego domu ciężko w forma ogólny oszacować gdyż chce od sam zastosowanych rozwiązań, tutaj stopnia rozbudowania automatyki domowej czy rodzaju stosowanego ogrzewania.

Niezależnie z tego, jaki kierunek rozwoju obierze w perspektyw technologia smart home, już dzisiaj ma ona kuszącą propozycję dla kobiet ciążących nie tylko zmienić swój komfort życia, ale także tak zabezpieczyć swój inteligentny dom Wrocław.

Też jak kilkanaście lat temu wielu spośród nas zastanawiało się, czy systemy solarne właściwie są energooszczędne, właśnie właśnie możemy pochylić się nad systemami inteligentnych domów. To przede wszystkim zarządzanie siecią teleinformatyczną, sterowanie oświetleniem (zarówno wewnętrznym, jak również fizycznym), które odpowiada na obecność lub nieobecność w mieszkaniach oraz stopień natężenia naturalnego światła To również sterowanie ogrzewaniem w jakimkolwiek z mieszkań w prywatna, stosowanie systemu alarmowego i monitoringu, podnoszącego bezpieczeństwo, a jeszcze sterowanie wentylacją, filtracją i klimatyzacją, wraz z monitoringiem jakości powietrza, stopnia jego zanieczyszczenia i wilgotności. Jak wtedy wcześniej zostało wspomniane, urządzenia zbliżają się ze sobą drogą bezprzewodową, a nie wymagają okablowania, a co wewnątrz tym idzie, ich instalacja nie jest przykra dla klientów domu.

Centrala pogodowa

Dla wielu osób jedną spośród najważniejszych korzyści, jakie daje instalacja w pałacu tego typu sposobu będzie więc, że przy zastosowaniu jednego niewielkiego urządzenia np. telefonu czy tabletu z zainstalowaną odpowiednią aplikacją można prowadzić wszystkimi systemami zainstalowanymi w domu. Inteligentne być mogą się też dużo ważne elementy, takie jak oświetlenie, alarm, ogrzewanie czy klimatyzacja, a ponadto inne, mniej znane elementy, uczestniczące w dostosowaniu domu pod nasze sprawy. Ale ten jedyny czujnik (także po zastosowaniu odpowiednich miejsc), prawdopodobnie nie tylko włączyć światło, ale te uruchomić dźwięk syreny, zainicjować nagrywanie znajdującej się w otoczeniu wejścia celi i nadawać powiadomienie na smartfon właściciela domu całym zdarzeniu.

Zakładam, że czytałeś pierwszą połowa tego poradnika , dotyczącą chcenia i okablowania inteligentnej instalacji elektrycznej podświetlenia LED schodów i że razem z reklamami tam zawartymi zgromadziłeś całe potrzebne elementy, zaplanowałeś, gdzie rozmieścisz elementy i przygotowałeś instalację kablową. Nie rezygnujmy przesądom, że czym dzień i dłużej świecą się lampy wokół swego domu, tym powstaje się bardziej trwały na leczenie złodziei, czy wandali. Niestety, reklama tym, że inteligentne oświetlenie może być ekologii także poprzez minimalizowanie skutków zanieczyszczenia światłem, wciąż również nie przebiła się do częstej świadomości.

Instalacje elektryczne dla inteligentnych domów

O również przy wyborze technologii, zwrócić uwagę na te, które zaczynane są przez wielkie firmy na zbycie mieszkaniowym, co da na kompatybilną rozbudowę systemu także na podzielenie inwestycji na stany. Pojęciem tym tłumaczy się takie zintegrowanie instalacji domowych, by ważna było sterować nimi z pewnego tabletu, przycisku ściennego, zdalnie przez pilota lub same komputer. Można wtedy powiedzieć, że automatyka domowa przechodzi ewolucję odpowiednią do tej, której podlegał monitoring wizyjny: dzięki zastosowaniu skrętki sieciowej banalne broniło się bycie i rozwijanie systemu, natomiast to pociągnęło za sobą odpowiedniejszą obsługę różnych protokołów, urządzeń i programów.

Stąd te powinniśmy mądrze planować całe oświetlenie domu, że chcemy zajmować się urokiem wydawanym nam przez lampy. Ehh naiwniaczki, co wy myślicie, że facet, który zaleca się samochodem, domem, kasą, jest interesujący, dobrze przygotowany, ma zwolnienia z różnych krajów jest kłopot ze znalezieniem dziewczyny? Zmusilam go internetowo do powiedzenia prawdy..prawda mnie zwalila z nog.banalna historia:kryzys w malzenstwie a we mnie sie pomiedzy zakochal.tylko jak kryzys sie skonczyl nie mal nawet przyzwoitosci zeby mi wszystkim powiedziec. Nawet jesli mu bylo przykro i cierpial rzeczywiście stanowi sama- zdradzil zone, ruch w bok i zrujnowal moje zycie.cierpienie jest nie do opisania.zwlaszcza jesli sie lubi i uklada zycie ze własnym domniemanym idealem.zycie daje kopa w tylek.ciezko uwierzyc ze mozna byc az tak pozbawionym moralnosci i nie walczyc malzenstwo.

Inteligentny zamek w oparciu o urządzenia własnej spółki Ampio

Chciałbym dokonać w nim kilka # inteligentnydom Co zasada w grup stanowi on szybko gotowy, wtedy nie mam okazji jakiejś sporej ingerencji w budowy, ale uważam że co mało uda się wykonać bezprzewodowo. W rzeczywistości gruby , okropny typ..W dniu dzisiejszym zmienił datę urodzenia i zablokował mnie po tym kiedy odmówiłam mu porannej wizyty w moim domu.

System Tahoma idzie na sterowanie ponad 100 innych towarów w technologii io. Wydajemy polecenie wykonania jakiejkolwiek operacji, ale dodatkowo możemy stwierdzić, czy puściło ono do celu wykonane Przykładowo brama od garażu nie jest zawarta, bo przy zamykaniu napotkała ścianę i jeszcze automatycznie się otworzyła. Jako dużo prawdopodobna jest integracja oświetlenia rodu z nowymi instalacjami; w praktyce świadczy to, że np. uruchomienie danej sprawy może łączyć się z automatycznym opuszczeniem rolet czy z obniżeniem/podniesieniem temperatury w salonie.

Jeszcze więcej osób decyduje się zainwestować w inteligentny dom, czyli de facto sieć czujników oraz elementów wykonawczych, jakie są ze sobą zintegrowane i zapewniają wygodne sterowanie poszczególnymi funkcjami budynku. Jak że, wystarczy trochę podszkolić się z nowoczesności i oddać swój wolny czas, żeby móc samemu wykonać taki inteligentny dom Co istotne, takim podejściu należy pomyśleć jeszcze przed budową domu, by przystosować do automatyki instalację elektryczną. Zmiana sposobu działania urządzeń sterujących budynkiem wykonywa się bezinwazyjnie, za pomocą programowania, które zależnie z wybranego rozwiązania może sprawić samodzielnie użytkownik lub instalator (także zdalnie).

Inteligentny dom Wrocław

ul. Sosnowa 63

55-040 Bielany Wrocławskie

tel. 721 494 678

Komentarze: 100


noavatar.png
Dobiesława 2018-09-10

w sklepie obok mojego domu mam mąkę kasztanową, a mleko sojowe w dziale ze zdrową żywnością jest zawsze. Poza tym to jest jej zdrowa propozycja na naleśniki a nie danie które masz obowiązek dziś przygotować. Zawsze przecież możesz zamienić składniki na te które masz na pewno w domu. Denerwuje mnie jak ktoś ma tyle zawiści w sobie. Co mają naleśniki które zaproponowała do tego że jest znaną osobą a tym bardziej żoną

noavatar.png
Honoriusz 2018-09-10

Kasiu, nie laduje mi sie tekst w przepisach tegorocznych, ani na stronie, ani po sciagnieciu. Jest jakas szansa na zdobycie przepisow?

noavatar.png
Lechosława 2018-09-10

Ja do odkwaszKasia przywiozłam pierwsze zbiory sałaty mojej babci. To dowód na to, że nowalijki niekoniecznie muszą być „pędzone”, można zbierać pierwszą sałatę, rzodkiewkę, szczypior i szczaw bez wspomagaczy!

noavatar.png
Mariusz 2018-09-10

Pani />Dziś telefonicznie dowiedziałam się, ze wykłady oraz treningi z nie są planowane w centrum. To jak to w takim razie jest ? wywiad, w którym opowiadała o tym, ze takie spotkKasia będą, bardzo chciałabym poćwiczyć z

noavatar.png
Chrystian 2018-09-11

Kasiu też czekają na ciebie….

noavatar.png
Florencjusz 2018-09-11

O co chodzi ze smalcem? jednak zdrowy? gęsi smalec się pojawił, hmmm dziwne

noavatar.png
Giedymin 2018-09-11

składniki identyczne jak w ,,domowym bounty”, które zresztą zrobiłam i wyszło super

noavatar.png
Domażyr 2018-09-11

Ja to bym jeszcze dodała mus kokosowy <3

noavatar.png
Leon 2018-09-11

Super sprawa, takie 1 minutowe treningi to bardzo zachęcające, a jednocześnie bardzo motywujące ! ☺??

noavatar.png
Maciek 2018-09-11

Kupiłam płytę, po powrocie do domu zobacze czy warto było .pozdrawiam

noavatar.png
Liberat 2018-09-11

Dla mnie najlepsze ! :))Box zamówiony wiec czekam czekam :))Pozdrawiam !

noavatar.png
Klemencja 2018-09-11

Witam:) również proszę o dokładne proporcje:)

noavatar.png
Hubysław 2018-09-11

To sie przeprowadź, albo wyjeżdżaj na weekend. Lasów do okolo jest sporo, dla chcącego nic trudnego ????

noavatar.png
Oswalda 2018-09-11

Kasia a to prawda ze soda tez dziala odkwaszajaco?czy mozna ja rozpuscic i wypic zamiast tego proszku zasadowego?

noavatar.png
Salwator 2018-09-11

Tez czekam kiedy rzucisz haslo:Zapisy na oboz start!Wierze,ze tym razem mi sie uda dostac albo inaczej ,wyslac na czas maila;-))

noavatar.png
Bazylisa 2018-09-11

Zapraszam do najnowszego wpisu

noavatar.png
Slawomiar 2018-09-11

Zakładając, że faktyczniewyjdzie ich 1 , to sama kulka będzie zawierała jakieś 1 , a z polewą 1 .

noavatar.png
Kajetan 2018-09-11

Aneczko przecudne zdjecie👍😉.Jestem pod mega ogromnym wrażeniem .Jestes boginia pieknosci.Pozdrawiam całą i życzę bardzo pozytywnego weekendu.🧡💜💙💗💚

noavatar.png
Hilary 2018-09-11

Kasiu, czy nadmierne spożywanie wody kokosowej nie powoduje rozstroju żołądka???? czy kobiety ciężarne mogą ją pić???

noavatar.png
Machabeusz 2018-09-11

Czy daktyle namaczamy?

noavatar.png
Dorian 2018-09-11

Kasiu to prawda że szczepionki są toksyczne?

noavatar.png
Bożena 2018-09-11

Inspirujące te wszystkie przepisy, naleśnik na zielono brzmi bardzo smacznie – już wiem co dziś będzie na obiad! Swoją drogą polecam wszystkim książkę „zamień chemię na jedzenie’ o której nieco więcej napisałam u siebie na blogu.Pozdrawiam!

noavatar.png
Ludwik 2018-09-11

Może jakieś propozycje probiotykow dla z

noavatar.png
Edyta 2018-09-11

Kasiu , pełno super pomysłów, i ten sweter na zdj meeega! czy ktos wie gdzie mozna taki dostać?

noavatar.png
Marceli 2018-09-11

Już wkrótce po wakacjach

noavatar.png
wladyslawa 2018-09-16

Fajne te rady?, trafiają do mnie. Wesołych ? i pozdrawiam serdecznie ?

noavatar.png
Eleonora 2018-09-16

Czy dziecko również nie będzie jeść glutenu?

noavatar.png
Aleks 2018-09-16

Oj wlasnie zauwazylam ze napisalam kolezanka przez rz hee juz chyba musze isc spac. Trzymajcie sie dziewczyny

noavatar.png
Oriana 2018-09-17

Ciasto daktylowe jest obłędne! tyle co nic, a smak mmmm…rakieta takie wilgotne wypieki. Wracam do tego przepisu za każdym razem, gdy najdzie mnie ochota na brownie. Dzięki

noavatar.png
Norbert 2018-09-17

Świetny, rzeczowy post! wiem co jeść przed, a co po treningu! pewno zastosuje się do tych rad. Pozdrawiam ciepło :*

noavatar.png
Hugon 2018-09-17

racja, już zmieniam! uwaga, przecież jutro nie jemy mięsa!!!

noavatar.png
Izyda 2018-09-17

Kasia pisała już, że nie przelicza kalorii. Zdrowe jedzenie nie zaszkodzi, np. orzechy. Też są kaloryczne i jak zjesz dwie garści na dzień, to wpływ na zdrowie będzie świetny mimo kalorii. No chyba, że zjesz 1 kulek mocy lub 1 orzechów 😛

noavatar.png
Efrem 2018-09-17

to można zrobić wcześniej, marynowanie daje intensywniejszy smak 😉a marudki zawsze się do czegoś przyczepią 😉i tak polecam przepis, mam nadzieję, że będzie rybka smakowała 😉

noavatar.png
Hortensja 2018-09-17

Kasiu jak dotąd propagowałaś zasady związane z dietą niełączenia, a w tym poście zalecasz łączenie białek z węglowodanami. Czy poglądy na ten temat się zmieniły?

noavatar.png
Remigiusz 2018-09-17

Takie sniadanko to ja rozumiuem:)

noavatar.png
tymon 2018-09-17

Pani ma piekny sweterek na tym zdjeciu!Kolor jest cudowny! moglaby zdradzic jakiej jest marki lub gdzie mozna taki kupic? gory bardzo dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!

noavatar.png
Magnus 2018-09-17

nasiona chia namoczone w wodzie – ale nie gwarantuję, że wyjdzie tak samo dobre 🙁

noavatar.png
Małomir 2018-09-19

Kasiu czy mogłabyś ukierunkować jakie ćwiczenia wykonywać po porodzie drogą cesarskiego cięcia?Pozdrawiam serdecznie

noavatar.png
Radzislaw 2018-09-19

Oo mój dzisiejszy obiad albo kKasiucja!

noavatar.png
Alojzy 2018-09-20

Oj widzę ze chodzimy do wspólnego lekarza. Biorę schisandre od dawna i jest rewelacyjna

noavatar.png
Gosia 2018-09-20

Dziękujemy za wspKasiały przepis na mazurek, prosty i pyszny . Zamiast masła orzechowego zmiksowałyśmy tahini z daktylami, wyszła przepyszna masa (świetna także na kanapki!) .Wesołych

noavatar.png
Hermina 2018-09-20

„Tego dnia jemy przez cały dzień zupy krem (bez nabiału i innych dodatków)” – czyli żadne przyprawy też nie wchodzą w grę, czy tak?

noavatar.png
Leonia 2018-09-20

Witam! mi powiedziec.Kasiu cos na temat rosolu? czy mozna go bez wyrzutow sumienia jesc?

noavatar.png
Damazy 2018-09-20

Kasiu a powiedz mi jakie ćwiczenia stosować aby wzmocnić uderzenie piłki

noavatar.png
Łucjusz 2018-09-20

Jak przyzadzic wywar z siemia lnianego?

noavatar.png
Bernard 2018-09-20

Tradycja, a nie post.

noavatar.png
wawrzyniec 2018-09-20

Dziękuję pięknie, jak zwykle rzeczowo i zrozumiale przedstawiony temat:) preferuję ćwiczenia z własnym ciężarem ciała ze względów praktycznych – na siłownię po prostu nie mam czasu. Ale ostatnio zaopatrzyłam się w ciężarek kettlebell i muszę przyznać, że jest to super urozmaicenie codziennych treningów:)

noavatar.png
zuza 2018-09-20

W składnikach jest masło klarowane a w sposobie przygotowKasia juz olej…..wiec co w koncu?

noavatar.png
Klemens 2018-09-20

Kasiu w jakiej cenie jest badanie microflora scan w klinicę vitaimmun? kiedy będzie przepis na to ciacho z musem co jadła twoja przyjaciółka;D

noavatar.png
Leon 2018-09-20

Dziękuję za ten jednodniowy jadłospis.Inspiracja, motywacja

noavatar.png
Bronisława 2018-09-20

U mnie w domu również królować będzie dynia (być może dlatego, że w tym roku zajęła nam pół działki:p) oraz marchewka (też z własnego ogródka).Jednak, mam pytanko. Ostatnio moja klasa zainteresowała się tym, że więcej ćwiczę i zdrowo się odżywiam. Niestety nie pasuje im zbytnio brak wszelkiego rodzaju słodyczy, a ja strasznie chciałabym ich przekonać, że „moje” jedzenie nie jest nudne. Czy zna może jakiś przepis na zdrowe ciasteczka? w internecie, ale tam nic ciekawego nie ma:(Pozdrawiam

noavatar.png
Jonatan 2018-09-21

Bananowe przepyszne i na dodatek szybkie w przygotowKasiu. Moja córka zajadała się nim dziś 😋.

noavatar.png
Hugona 2018-09-21

Żaden suplement diety nie zapewnia tylu składników odżywczych co zdrowa dieta. Witaminy i minerały z suplementów wchłKasiają się w 1 %. Resztę wydalasz 🙁

noavatar.png
Faustyn 2018-09-21

nie polecam samej soji w dużych ilościach ponieważ spowalniają pracę tarczycy i zwiększają estrogen w organizmie. Wszystko z umiarem

noavatar.png
Maja 2018-09-21

Chcialam zapytac odnosnie syntezy wit. D i aplikacji filtrow? i czytalam, ze zeby wit.D zostala zasyntezowana nalezy przybywac na sloncu wlasnie w godzinach okolo poludniowych (dla) z odkrytymi ramionami/rekami bez uprzedniej ochrony filtrami w czasie okolo 1 i co wazne nie brac zaraz po prysznica lub kapieli. Wydaje sie to sprzeczne z aplikacja filtru na 1 -1 przed wyjsciem na />Co do kosmetykow z filtrami rowniez mozna narobic sobie wiecej szkody niz pozytku, spora ich czesc zawiera toksyczne zwiazki, ktore latwo przenikaja przez skore. Przy ograniczonym budzecie nie warto kupowac ‚taniego’ produktu (tu ze zlym skladem). Niestety tu potrzebna jest umiejetnosc analizy skladnikow !! rozwiazaniem wydaje sie zastosowanie dobrej jakosci oleju kokosowego, ktory ochroni skore jak i wlosy, nalezy tylko pamietac, ze to zdrowy odpowiednik na pierwszym miejscu jest umiar jak we wszystkim !!Pozdrawiam i milego, zdrowego plazowKasia wszytskim

noavatar.png
Erhard 2018-09-21

Polecam bardzo dobre:)

noavatar.png
Kasandra 2018-09-21

Kasia w diecie hpba nie ma nabiału a kefir czy jogurty naturalne odbudowują florę bakteryjną która jest miedzy innymi odpowiedzialna za odporność organizmu. Jem kiszonki by jakoś to nadrobić ale czy to wystarczy? na autoimmunologiczne zapalenie tarczycy i odporność jest u mnie tematem numerem jeden. Już od dawna chciałam o to zapytać a tu proszę post o odporności czyli coś dla mnie ????

noavatar.png
Ewald 2018-09-21

Jeszcze chwilkę:)

noavatar.png
Olgierd 2018-09-21

Posilki bialkowe w pierwszej czy w drugiej polowie dnia?

noavatar.png
Eugenia 2018-09-21

Dziś na obiad zaprosiłam koleżanki, danie okazało się strzałem w dziesiątkę. Polecam!

noavatar.png
Blandyna 2018-09-21

Kasiu czy taki napój możemy zrobić np. Rano przed pracą i zabrać je ze sobą i wypić po 1 ? trzymając w lodówce: )

noavatar.png
Angela 2018-09-21

Jupii tyle na nią czekałam!!!

noavatar.png
Maksymian 2018-09-21

Witam, niestety nie moge nigdzie śmietany ryżowej znaleść. Czym moge ja zastąpić?

noavatar.png
Mirosława 2018-09-22

STO dobrego: dla i dla całej rodziny!

noavatar.png
Jonatan 2018-09-22

O matko! słownik morza a nie morza?

noavatar.png
Ciesław 2018-09-22

Gratulacje dla pani męża, iż poprowadził reprezentację do sukcesu jakim jest udział po tylu latach w. Według mnie reprezentacja bez niego raczej by sobie nie poradziła. Jest świetnym kapitanem zarówno na boisku jak i w innych sferach. Ale ten sukces to również pani sukces gdyż jest pani świetną motywatorką. Pewnie można śmiało liczyć na sukcesy w. Pozdrowienia.

noavatar.png
Ligia 2018-09-22

może ciasteczka owsiane z dodatkiem żurawiny lub jagód goji, bądź ciasto marchewkowe

noavatar.png
wirginia 2018-09-22

A jaki kolor/brand szminki ma na zdj. Z gwiazdą w doniczce ?

noavatar.png
Gienek 2018-09-22

CZY />można pić go zamiast kawy? słyszałam że dodaje energi?!

noavatar.png
Maryla 2018-09-22

A może nie zginę w wypadku przez najbliższe 1 lat?

noavatar.png
Ładysław 2018-09-22

Zielona herbata! <3

noavatar.png
Cezariusz 2018-09-23

Ja mam takie przekonanie, że pieczony banan traci wszystkie witaminy. Ale być może ja jestem w błędzie. Mimo to danie jest hitem. Pozdrowienia.

noavatar.png
Patrycjusz 2018-09-23

Ja kiedyś piłam herbatki odchudzające, być może nawet z tej samej firmy i po tym miałam problemy żołądkowe… może teraz jest jakiś inny skład

noavatar.png
Minogniew 2018-09-23

Posty zostaly stworzone dla oczyszczenia organizmu. To czy go ktoś stosuje czy nie zależy od niego. Ja uważam że nawet gdybym byla islamista to nie można mi zakazać jeść wieprzowiny bo to głupie ograniczenia stworzone po to żeby mieć nam ludźmi władze. Takie oglupianie społeczeństwa. Bo tak kazał. Bóg i biblia mogą kazać ludziom skoczyć do ognia skoczyć?

noavatar.png
Olimpia 2018-09-23

Często lenistwo wygrywa z ćwiczeniami. Nie pozwólmy więcej, że by tak się stało

noavatar.png
Cibora 2018-09-23

Anka,Aneczko boska babeczko! przeogromnie za ten przepis ja łasuch slodyczowy mialam problemy z ominieciem polek sklepowych zwlaszcza batonowych a teraz kulka naladowuje mnie na cały dzien,super!!!!Dziękuję

noavatar.png
Marta 2018-09-23

jeśli mam insulinooporność, to odpada prawda ?

noavatar.png
Chrystian 2018-09-23

A czy ćwiczenia na agrafce pani poleca czy nie.proszę o odpowiedź. Ps.Buziaki dla i.

noavatar.png
Rajnold 2018-09-23

Mega. Dziękujemy za kolejny przepis na moc! ????

noavatar.png
Miłobor 2018-09-24

A co mysli o pylku pszczelim? bardzo ciekawa opinii, bo czytalam o nim duzo dobrego.Pozdrawiam

noavatar.png
Bożymir 2018-09-24

Czy surowe jabłka pokrojone w plastry i posypane cynamonem to dobre połączenie?, bo smakuje to rewelacyjnie

noavatar.png
Dobosław 2018-09-24

Kasiu, mam pytanie dotyczące ciasta z buraków. W tytule jest „czekKasiudowe” ale w samym przepisie już czekKasiuda się nie pojawia. Ile i w którym momencie ją dodać? />Wesołych

noavatar.png
Franek 2018-09-24

Dziekuje juz poszedl link do calej rodziny A ja z mezem,oczywiscie jak zwykle wyprobuje.Kocham za to co robicie.Buziaki,Monika

noavatar.png
Damazy 2018-09-24

Bardzo przydatny post 😍 może następny post napiszesz o zasadach jak radzić sobie z objadaniem się ?

noavatar.png
Ostap 2018-09-24

Ciasto obłędne!!! rewelacyjny przepis który zagości u mnie na stale

noavatar.png
Lucja 2018-09-24

Jak tylko będę w odwiedzam to cudowne miejsce:)

noavatar.png
Justyn 2018-09-24

Mnostwo rzeczy poza nabialem oferuje wapn: sardynki (1 mg) , szpinak (kubek 1 mg), migdaly (1 sztuk 1 mg), parmesan (lyzka 1 mg) , figi (2 sztuki 1 mg) a takze ziarna sezamu – oszlamiajace 1 mg w jednej lyzce !!!

noavatar.png
Felicyta 2018-09-24

Pani zapytać o produkty z serii poleca takie suplementy diety a dokładnie ‚koktajl formuła 1’? zaleciła je mojemu 1 miesięcznemu synkowi na poprawę odporności. Zupełnie nie wiem co o tym myśleć. Z góry dziękuję za odpowiedź i)

noavatar.png
Gardomir 2018-09-25

Też się zastanawiam czy mogę mojemu alergikowi dać siemię zamiast jaja

noavatar.png
Bazylisa 2018-09-25

Czy pani piła ów koktajl? ma on smak? przypomina w smaku ów koktajl?

noavatar.png
Konrada 2018-09-25

Colostrum to preparat o niezwykle dobroczynnych właściwościach. Polecam zwłaszcza jako suplement wspomagający w przypadku problemów z odpornością. Aktywne immunoglobuliny naprawdę działają i wspomagają mechanizmy obronne organizmu. Także w przypadku np. problemów ze skórą atopową można osiągnąć zauważalną poprawę.

noavatar.png
Kalasanty 2018-09-25

A czy syrop z daktyli ma taką samą słodycz jak z agawy? akurat mam w domu z agawy

noavatar.png
Florian 2018-09-26

Aha i póki masz tę pracę to załatw sobie zatyczki do uszu i opaskę na oczy. I nie pij alkoholu przed zaśnięciem, bo wtedy sen jest niestabilny, nie wchodzisz w pewne fazy snu, po prostu budzisz się co pewien czas i nawet o tym nie pamiętasz.

noavatar.png
zachary 2018-09-26

również można spożywać na pierwsze śniadanie wraz z orzechami jagodami goji/żurawiną, przyprawami – kardamon, cynamon, imbir oraz np. starte jabłko Smacznego Pozdrawiam

noavatar.png
Kuba 2018-09-26

Dzięki za ciekawy i pomocny artykuł cały czas nie bardzo rozumiem, dlaczego lepiej unikać białka krowiego mleka? powinnam wykluczyć z diety również kefiry, maślanki, jogurty, mimo że wpływają na „dobre” bakterie jelitowe?

noavatar.png
wojtek 2018-09-26

Ile sztuk wyjdzie z takiego przepisu ?

noavatar.png
Lubomirz 2018-09-26

Bardzo proszę o post nt. najlepszych gotowych izotoników. :-)))

noavatar.png
Barbara 2018-09-26

Robiłam😍jest przepyszna👌👌👌

noavatar.png
Orfeusz 2018-09-26

Kulki mocy uwielbiam i robię bardzo często w przeróżnych odsłonach takie waniliowo-kokosowe muszą być przepyszne

noavatar.png
Florenty 2018-09-27

Do tej pory nie otrzymalam zadnej odpowiedzi….